השכרת שולחנות וכסאות לאירועים

אירוע מושקע הוא אירוע בו יש ציוד ותפאורה מושקעים, אך לא רק. קיימת חשיבות גבוהה לשולחנות והכיסאות באירוע שלכם, שכן הם חלק בלתי נפרד מהנראות של האירוע, בשילוב עם הפרקטיות שלהם.

התאימו את ההושבה לאירוע

כמובן שקיימת חשיבות גם למיקום בו ימצאו השולחנות והכיסאות. אם ההושבה נעשית בשטח חיצוני – כלומר בגינה או בחצר סוג הכיסאות והשולחנות יהיו שונים מכיסאות ושולחנות המותאמים למקומות סגורים כמו אולם אירועים, לכן עדיף להתחיל את תהליך ההשכרה לאחר שאתם בטוחים בדיוק היכן יתקיים האירוע. 

סוג הכיסא והשולחן שתשכירו לכבוד האירוע לרוב ישפיע על דעת הקהל של האורחים על האירוע, אם הם ישבו בכיסאות נוחים ומהודרים סביר להניח שהם יתרשמו מהאירוע יותר ממקרה בו הכיסאות היו לא נוחים ולא יפים לעין. 

כמובן שיש חשיבות גם לכמות המוזמנים ולשטח האירוע, ובמקרים בהם יש כמויות רבות של אורחים לא תמיד תתאפשר הזמנה של שולחנות או כסאות מהודרים במיוחד.

השכרת כסאות לאירוע פרטי שונה מהשכרת כסאות לאירוע עסקי לא רק מבחינת כמויות אלא כמובן גם בסוג הכיסאות המומלץ ביותר. כמובן שכאשר קיימים פחות מוזמנים ניתן להשקיע בכיסאות מהודרים יותר שכן כמות הכיסאות הנדרשת היא נמוכה יותר, אך כמובן שאם יש לכם את האפשרות ניתן לשכור כסאות מהודרים בכמויות גדולות יותר.

השכרת שולחנות לאירועים

השכרת שולחנות לאירועים גם היא חשובה לא פחות, וכמובן שעליכם לחשוב עליה יחד עם השכרת הכיסאות.

נסו לחשוב מה יהיה קונספט ההושבה של האירוע ועל פי זה בחרו את סוג השולחן. אם ההושבה האידיאלית מבחינתכם תהיה  בקבוצות גדולות יותר עדיף שתשכירו מספר מועט של שולחנות גדולים, ואם אתם מתכוונים להושיב בזוגות תיאלצו להזמין מספר גבוה של שולחנות קטנים, כמובן שהכל בהתחשב בשטח בו אתם נמצאים. 

אופציה מעולה ונוחה לאירועים הם כסאות ושולחנות מתקפלים. שימוש בשולחנות וכסאות מתקפלים הוא גם נוח מבחינת הובלה, שכן ניתן להעמיס כמות גדולה של כסאות ושולחנות מתקפלים גם ברכבים קטנים יותר. בנוסף שימוש בכיסאות ושולחנות מתקפלים מאפשרים דינאמיות מרבית במהלך האירוע, ואם תיאלצו לבצע שינויים תוכלו בקלות לסדר את המקום מחדש בזמן קצר. 

לסיכום, השכרת כסאות לאירועים וכן השכרת שולחנות תואמים הם חלק חשוב בארגון האירוע וחשוב  ולהבין את המשמעויות של כל סוג כסא או שולחן על מנת שהם ישרתו את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.

בחירת כסאות ושולחנות לאירועים

בחירת כיסאות ושולחנות לאירוע היא משימה שצריך להתייחס אליה ברצינות רבה, ועליכם קודם כל להבין מה סוגי פינות ההושבה בהן אתם מעוניינים והאם הושבה מסוג זה תשרת את האירוע בצורה הטובה ביותר.

האם יתאימו לאירוע שולחנות ארוכים? האם שולחנות עגולים ומשפחתיים? או שבכלל ההושבה תהיה על כורסאות ושולחנות נמוכים? על כל הדברים האלה עליכם לחשוב לפני שאתם ניגשים לחברת השכרת ציוד לאירועים, כדי שתוכלו להגיע ממוקדים ולהקל על עצמכם ועל חברת ההשכרה.