השכרת ציוד לבת מצווה

אירוע בת מצווה הוא אירוע חשוב ומרגש לא פחות מבר מצווה ויש להשקיע בו באופן דומה הן מבחינת האטרקציות והן מבחינת העיצוב, הכיבוד והציוד. המאמר יפרט את כל מה שצריך כדי להפיק בת מצווה חלומית.

התחשבות בכל המוזמנים

לרוב את הבת מצווה חוגגים עם ילדי הכיתה ולעיתים קרובות אף מפיקים אירוע הכולל את ילדי הכיתה, משפחה וחברים. כאשר מדובר על אירוע המשלב מגוון גילים צריך להתאים את הציוד לכולם. לכן, אחת הדרכים של השכרת ציוד לאירועים היא לספק חבילה הכוללת שולחנות וכיסאות המותאמים למבוגרים ופינות ישיבה נוחות לצעירים כמו פינות זולה עם פופים, מחצלות, כריות וכד'. בין היתר השכרת חבילת ציוד לבת מצווה צריכה לכלול שולחנות או דוכני מזון, בר מתוקים ובר שתייה, מסך ומקרן, ציוד הגברה ורמקולים, תאורה מתאימה, פטריות חימום בחורף, הצללה ומאווררים בקיץ, מיחמים, פרגודים ואביזרים נלווים על פי הצרכים והאילוצים של מקום האירוע. ככל שמתחשבים במגוון הגדול של האורחים, כך יהיה נוח ונעים יותר לכולם.

מה שהילדה רוצה

בראש ובראשונה הפקת בת מצווה צריכה להיעשות על פי הרצונות של כלת השמחה. ידוע לכולנו שכיום יש לחץ חברתי הנובע מהחשיפה לאינטרנט ולרשתות החברתיות שלא לדבר על אירועי בת מצווה של החברות המייצרים תחרות בין הבנות. לפיכך לפני הזמנת אטרקציות או השכרת ציוד לבת מצווה, יש לברר עם כלת השמחה מה היא רוצה במסגרת התקציב. במידה ומעורבת באירוע חברת הפקה ניתן לקבל ייעוץ מקצועי ולהגדיר את אופי האירוע וההכנות שיש לבצע.

ציוד אטרקציות מותאם גיל

מעבר לפינות ישיבה וציוד נלווה מומלץ להזמין באותו המקום גם ציוד לאטרקציות המתאים לקונספט של האירוע, למקום ולרצונות של כלת השמחה. למשל, בנות רבות יבחרו בעמדות סלפי, שולחנות משחק, פינות איפור ושזירת שיער או בביתנים המציעים פעילות אחרת. לדוגמה, אירוע בבריכה יכול לכלול מתקני מתנפחים, תותח קצף, עמדות מזון וכד'. ככל שתגדירו את האופי של האירוע ותתאימו אותו לגיל האורחים, כך תוכלו לבחור בציוד מתאים ולקבל תוצאות שיהפכו את בת המצווה לאירוע בלתי נשכח.

מה צריך לבדוק לפני שמשכירים ציוד לבת מצווה?

לפני שמשכירים ציוד לבת מצווה צריך לבחור בחברת השכרה בעלת מוניטין והמלצות. בנוסף, מצד אחד צריך לעמוד בתקציב ומצד שני לא לזלזל באיכות הציוד ובתקינותו. ידוע שזול הוא לא בהכרח טוב ולכן ההמלצות הן חשובות ביותר. ברגע שמוצאים חוות דעת באינטרנט המתייחסות למקצועיות של החברה, תקינות הציוד, הבטיחות, הזמינות, האספקה וכד', בקשו הצעת מחיר והשוו עם חברה נוספת.

לסיכום, מומלץ לערוך רשימת ציוד מ-א'-ת', בין אם חוגגים בת מצווה בבית או בטבע ובין אם במועדון. סדר וארגון מראש יסייעו לכם להתמקד בדברים החשובים ובתקציב מבלי לחרוג להוצאות מיותרות.