השכרת פינות ישיבה וזולה לאירועים

כל אירוע מתחיל בעיצוב פינות ישיבה בהתאם לקונספט של האירוע ולמקום. גם באירועי מינגלינג או אירועי עסקים צריך לחשוב על פינות ישיבה למוזמנים כדי לספק את הצורך לאנשים המתקשים לעמוד לאורך זמן. המאמר יעסוק בהשכרת פינות ישיבה וזולה לאירועים.

סוגי פינות ישיבה לאירועים

כשחושבים על השכרת פינות ישיבה צריך להבחין בין אירועי חוץ לבין אירועי פנים. באירוע חיצוני יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר, הקירוי, תנאי המקום וגודל השטח ובשניהם יש לבחור בסוג ריהוט המותאם לקונספט של האירוע. כלומר, השכרת ציוד לאירועים בבריכה למשל, לא תהיה דומה להשכרת ציוד בתוך אולם אירועים או מועדון. באופן כללי בוחרים בשולחנות וכיסאות מסוגים שונים. לאירועים מסוימים כמו אירוע בריכה או אירוע בטבע, השכרת פינה זולה תהיה פרקטית וכמו כן השכרת כיסאות בר, פוטונים, פופים, מחצלות, שמשיות, פינות הצללה וכיוצא בזה.

המטרות של פינות ישיבה באירועים

בין אם מדובר על אירוע פרטי בחצר הבית ובין אם על עיצוב אירוע בבריכה, המטרה העיקרית של פינות ישיבה היא להסב למוזמנים נוחות. מלבד זאת, מדובר על עיצוב ייחודי המותאם למקום האירוע ולקונספט שלו. אם האירוע באזור כפרי, בחירת הריהוט והציוד צריכה להיות מותאמת למקום, להבדיל מאירוע על גג באזור אורבני. בנוסף, הריהוט צריך להיות מותאם לגיל המוזמנים. למשל, לאירוע שבו רוב המוזמנים בגיל הזהב, יתאימו שולחנות וכיסאות נוחים לישיבה בהתאם לכך. לעומת זאת, לגיל הצעיר במסיבת גיוס או מסיבת שחרור למשל, יתאימו פינות זולה.

לאילו אירועים מתאימות פינות זולה?

פינות ישיבה זולה מתאימות כמעט לכל האירועים. כלומר, ניתן לשלב אותן באירועי חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, חינה, שבת חתן, ימי הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבת גיוס או מסיבת שחרור וכן הלאה. בהתאם לאופי האירוע בוחרים את הדגמים הרצויים של הריהוט, את הצבעים, הבדים, הטקסטורות וכד'. באירועי בר או בת מצווה למשל אליהם מוזמנים גם ילדים מומלץ להשכיר פינות ישיבה אלטרנטיביות. באירועים למבוגרים כמו אירועי חברה או חתונה מומלץ לבחור בריהוט יותר אלגנטי ומהודר.

איך מזכירים ציוד לאירועים?

השכרת ציוד לאירועים צריכה להתבצע במקום בעל מוניטין עם ציוד איכותי, זמינות גבוהה ובעיקר עם הצלחות מוכחות. לשם כך צריך לקבל המלצות וחוות דעת מאנשים שהשכירו ציוד לאירועי חוץ או פנים. כיום ניתן לשוטט באינטרנט באתרי ספקים שונים ולקרוא חוות דעת של לקוחות, או לקרוא המלצות ברשתות חברתיות ובפורומים של אירועים שונים. בנוסף, חשוב לבדוק 2-3 הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. מומלץ גם לבחור בחברה המעניקה ייעוץ לגבי סוג הציוד הדרוש לאירוע ומותאם לקונספט, לגיל ולמקום. ככל שחברת ההשכרה תעניק ייעוץ מקצועי, כך תדעו שמדובר בחברה איכותית עם אחריות על הציוד שהיא מעניקה.