השכרת ציוד לבר מצווה

אירוע בר מצווה מצריך לא מעט הכנות בין אם מדובר על מקום, אטרקציות, צלם, כיבוד ובין אם על השכרת ציוד. המאמר יפרט מה ההכנות הדרושות לאירוע בר מצווה מוצלח.

מקום אירוע לבר מצווה

לפני שמתחילים לחשוב על השכרת ציוד לבר מצווה ועל אטרקציות או כיבוד, מומלץ לבחור את המקום האידאלי לאירוע. הנוח ביותר הוא לבחור באולם או גן אירועים הכוללים הכל ומותאמים למספר המוזמנים. למרות זאת, לעיתים ישנם אילוצים המחייבים הפקת אירוע בסדר גודל קטן בבית, במועדון ואפילו בבית כנסת. לפיכך, דבר ראשון בחרו את המקום המתאים לכם ביותר ולאחר מכן הכינו רשימה של כל הפרטים הנדרשים כמו השכרת ציוד לאירועים וכיוצא בזה.

איזה ציוד צריך לאירוע בר מצווה בבית?

על מנת שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, השכרת חבילת ציוד לבר מצווה תהיה יעילה וזולה יותר מאשר השכרת כל פריט לחוד. החבילה צריכה לכלול ריהוט מתאים כמו פינות ישיבה וזולה, פופים, מחצלות, כיסאות, שולחנות, ציוד קירור או חימום בהתאם לעונה, תאורה, מערכת הגברה, רמקולים וסאונד, מסך ומקרן, הצללה וכד'. את הציוד מומלץ להשכיר מחברת הפקה מקצועית שמחזיקה ציוד תקין ובטיחותי עם זמינות גבוהה ותנאים נוחים. על מנת שההוצאות לא יעברו את התקציב, השוו מחירים בין כמה חברות וכמובן בדקו המלצות.

ציוד אטרקציות לבר מצווה

את האטרקציות לבר מצווה צריכים לבחור על פי הקונספט של האירוע אך לא לפני שמוודאים עם חתן בר המצווה שזה באמת מה שהוא רוצה. למשל, ישנם ילדים שיעדיפו אטרקציות כמו מתנפחים ולכן השכרת הציוד צריכה לכלול מתנפחים מותאמי גיל מאתגרים שיכולים להתאים לאירוע בחצר הבית או לאירוע בבריכה. ילדים אחרים יעדיפו שולחנות משחק כמו פינג פונג, הוקי, כדורגל, סימולטורים, סוני פלייסטיישן או עמדות מולטימדיה ומציאות מדומה. חשוב גם להתייעץ עם חברת ההשכרה ולבדוק איזה ציוד יש לה במלאי ומה הכי אטרקטיבי לאירוע מסוג זה.

ציוד מותאם להגשת כיבוד בבר מצווה

הכי פשוט זה להזמין קייטרינג לאירוע בר מצווה ולבחור תפריטים המותאמים לכל המוזמנים. יחד עם זאת, הגשת הכיבוד צריכה להיות אטרקטיבית ומותאמת גיל. למשל, השכרת דוכני מזון מעוצבים לפי קונספט האירוע הם רעיון נפלא שישדרג את החגיגה. הילדים יוכלו לבחור את המזון האהוב עליהם כמו המבורגר או פיצה, ליהנות ממכונות חופשיות של נקניקיות, פופקורן, צמר גפן מתוק וכד'.

אירוע מושלם שלא יישכח

בר מצווה הוא אחד האירועים המרגשים שלא שוכחים לעולם. ישנן משפחות שבוחרות לערוך אירוע משפחתי בכותל, בטיול או אירוע בחצר הבית או בטבע. ככל שתשקיעו בבחירת הציוד והאטרקציות תוכלו להיות בטוחים שגם האורחים המוזמנים לאירוע לא ישכחו אותו. לסיכום, בחרו בחברת ציוד השכרה לאירועים אמינה שתמקסם לכם את האירוע ותעניק מענה לצרכים שלכם.