השכרת ציוד לחתונות

חתונה היא האירוע החשוב ביותר ולכן מתכננים אותה זמן רב מראש. כלות וחתנים רבים בוחרים לחגוג את החתונה שלהם בחיק הטבע, בחוף הים, במדבר או בחצר הבית ועליהם לקחת בחשבון השכרת ציוד ועיצוב מרשים של האירוע. המאמר יפרט על ציוד לחתונות.

איזה ציוד צריך לחתונה בטבע?

בשונה מאולמות וגני אירועים בהם ישנו ציוד קבוע של שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה, ציוד חשמלי, תאורה וכד', בהפקת חתונות בטבע יש לארגן את הכל לבד. זה לא אומר שתוציאו יותר כסף על השכרת ציוד לחתונות, אלא תצטרכו יותר להתמקד ברשימת ציוד בהתאם למקום האירוע ומספר המוזמנים. למשל, השכרת ציוד לאירועים בחוף הים או במדבר יכולה לכלול אוהל אירועים או הצללה שמתחתיהם מסודרים שולחנות ישיבה וכיסאות, פינות זולה, שולחנות בר ומזון, מאווררים, מצננים או פטריות חימום, העיקר שהכל יהיה מסודר בצורה מרווחת ונוחה. חתונה בטבע תאלץ אתכם גם לדאוג לתאורה מתאימה, גנרטור, מערכת הגברה ורמקולים, מסך ומקרן, מיחם, קייטרינג, שירותים ניידים וכד'.

הכל בחבילה אחת

השכרת חבילות ציוד לחתונה במקום אחד היא הפתרון האופטימלי להפקת אירוע השנה. ניתן לבחור בחבילה יוקרתית הכוללת שולחנות עץ טבעי וכסאות, מפות מהודרות, כלי אוכל ותוספות כמו שמשיות, מצננים, מאווררים, כספת וחופה, או לבחור בחבילות הכוללות גם מגשים וקערות, פינות ישיבה זולה נמוכות, פינות בר עם כסאות בר וכד'. האפשרות הטובה ביותר היא להזמין דרך חברת ציוד אחת המתמחה בכל הציוד הדרוש לחתונות ולקבל ייעוץ לגבי הפקת האירוע בהתאם למזג האוויר, מקום האירוע ומספר המוזמנים.

בדקו את הפרטים הקטנים

אם כבר החלטתם מהו הציוד לו אתם זקוקים כדי להפיק את החתונה המושלמת במסגרת התקציב שלכם, כמובן לאחר שהשוואתם מחירים בין מספר חברות לאספקת ציוד, אל תשכחו את הפרטים הקטנים. בדקו האם חברת הציוד מספקת הובלה, סבלות והתקנת הציוד והאם היא גם תפנה את הציוד לאחר האירוע. בנוסף, בדקו מהם תנאי הביטול, מה הדין על ציוד שהושחת, האם הציוד תקין והאם הוא מבוטח. ככל שיהיו בחיקכם יותר פרטים, כך הדברים יהיו ברורים ונטולי מחלוקות. בנוסף, צלמו את הציוד שקיבלתם ודאגו להחזיר אותו באותה הצורה. חברה מקצועית שלה ציוד תקין ומבוטח עם אחריות וזמינות גבוהה, תשרת את המטרות שלכם באופן אופטימלי יותר. לפיכך בדקו המלצות וחוות דעת של לקוחות אחרים שהשכירו ציוד מאותה החברה.

חברה עם ציוד מגוון

לסיכום, מאחר והחתונה שלכם תיערך בחצר הבית, בבריכה או בטבע תזדקקו לציוד מגוון. לא רק מדובר על סוג הציוד, אלא גם על הצבעים, הטקסטורות והאופציות השונות. למשל, תוכלו להשכיר כיסאות מתקפלים ולערבב צבעים שונים וכך גם בנוגע לכריות או פופים בפינת הזולה שתקימו באירוע שלכם. אביזרים מעוצבים ישדרגו לכם את האירוע ולכן חשוב להקפיד גם עליהם ביתר דיוק.