כל המידע לבחירת קייטרינג חלבי או בשרי

מי שעומד לפני תכנון של אירוע גדול שלו, כל אירוע רציני מצריך הכנות רציניות, אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע הוא ההחלטה איזה אוכל להגיש לאורחים, איזה קייטרינג להזמין, קייטרינג בשרי או חלבי? מה שלא מחליטים, ברור שצריך לקחת חברת קייטרינג איכותית בעלת ותק ומוניטין. קייטרינג שיספק אוכל טוב יגרום להצלחת האירוע.

מה עדיף קייטרינג בשרי או חלבי.

מארחים הנתקלים בדילמה אם להעדיף קייטרינג חלבי או בשרי? צריכים לדעת שלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות ולכן כדאי להתאים את ההחלטה לאופי האירוע ואורחים המוזמנים וגילם. קייטרינג חלבי הפך לאופציה מבוקשת באירועים ובשמחות, זהו קייטרינג שכל כולו מבוסס על מאכלים אשר עשויים מכל דבר פרט לבשר.                                                           אירוע עם קייטרינג חלבי הוא אירוע המשדר יוקרה, פחות נדוש עם אוכל גורמה.

קייטרינג חלבי

מי שמעדיף שיוגש אוכל חלבי באירוע שלו, מעניק לאירוע ייחודיות, זה  טוב כי זה  מתאים לכל אירוע האוכל החלבי  קליל, יוקרתי, ומתאים לחתונה, בר או בת מצווה, ימי הולדת, או אירוע עסקי. יתרונו הגדול של הקייטרינג החלבי שהוא מתאים להגשה בכל שעות היום, בקייטרינג חלבי ניתן להגיש סוגי גבינות רבים ושונים, מרקים, סלטים, מאפים, פשטידות, פסטות, דגים וכמובן קינוח נהדר כי אין הגבלה של כשרות. מה שחשוב ביותר זה שחברת הקייטרינג המכינה את האוכל תשתמש בחומרי גלם איכותיים וטריים.

 מהו קייטרינג חלבי ?

בקייטרינג חלבי שמגישים בו פלטת גבינות כדאי לוודא שמשולבות בה גבינות סטנדרטיות וגם מיוחדות דבר שיאפשרו לרוב האורחים למצוא את מה שטעים להם. מבחר הסלטים צריך להיות מגוון וגדול יותר מאשר בקייטרינג בשרי כי מהווים מרכיב משמעותי בארוחה חלבית, הירקות הכלולים בהם צריכים להיות טריים ורעננים. גם הלחמים חשובים משמעותי הרבה יותר כשמוגש אוכל חלבי, ולכן כדאי להזמין מבחר לחמים מסוגים שונים, כי קיים מבחר והיצע רב מהם כמו לחם מחיטה מלאה, כפרי, דגנים קימל ועוד וצריך לוודא כי הם טריים וטובים.

קייטרינג חלבי, פתרון טוב לכולם                          

קייטרינג חלבי אהוב על רבים והוא נותן בעיקר מענה לצמחונים שאינם אוכלים בשר, או לשומרי כשרות, מעדיפים אותו גם אלו שיש להם מודעות והעדפה למזון שהוא לא עתיר בשומנים כמו שיש בבשר ושנוסף לו עוד בזמן בישולו.

קייטרינג חלבי או בשרי – מה עדיף?

חברות קייטרינג מספקות היום תפריטים לאירועים שונים כמו ימי הולדת, חתונות, בריתות ועוד. התפריטים אותם מציעים הם שונים ומגוונים וניתן להזמין קייטרינג חלבי או בשרי. בנוסף לשירות אותו מציעות חברות קייטרינג לאירועים, הן גם מציעות תפריט למוסדות כמו גני ילדים וחדרי אוכל במשרדים גדולים ובמפעלים. התפריט אשר ניתן ללקוחות משתנה בהתאם לדרישות הלקוח ולאופי האירוע או המקום.

קייטרינג חלבי או בשרי?

ההחלטה לבחור בשירות קייטרינג לאירוע שלכם היא החלטה לא פשוטה ויש צורך להחליט על מספר דברים. אחת ההחלטות החשובות היא האם להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי. שאלה זו חוזרת על עצמה בכל פעם שלקוח מחליט להזמין קייטרינג לאירוע שלו בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או כל שמחה אחרת. הבחירה בין קייטרינג חלבי לבין בשרי יכולה להיות הרת גורל ועלולה להיות זאת שתקבע האם האורחים יהנו באירוע שלכם או לא. לכן, חשוב מאוד לפני שאתם מחליטים לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל קייטרינג והדרך הטובה ביותר להחליט מבין השתיים היא לחשוב על אופי המוזמנים לאירוע ואופי האירוע עצמו.

מה ההבדל?

כאשר ניגשים לבחור בין תפריט קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי חשוב לדעת מספר דברים. קייטרינג חלבי מתאים לרוב באופיו לאירועים המתקיימים בשעות הבוקר והצהריים כי הוא מכיל מנות יותר קלילות. קייטרינג בשרי לעומת זאת מתאים יותר לאירועים אשר מתקיימים אחה"צ כמו בריתות או בערב כמו חתונות כיוון שבתפריט קייטרינג בשרי לרבו התפריט מורכב ממנות עיקריות של בשר שהן מנות כבדות יותר.כמו שציינו לפני כן, חשוב מאוד להתחשב באופי המוזמנים לאירוע על מנת לקבוע סופית באיזה קייטרינג לבחור. אם המוזמנים לאירוע הם קהל מבוגר, בדרך כלל העדיפות תהיה לבחור קייטרינג בשרי הכולל סטייקים, צלי בקר ועוד. כאשר מדובר בקהל צעיר המגיע לאירוע, בחירה בתפריט קייטרינג חלבי אשר מגיש מנות יותר קלילות כמו פסטה, פשטידות ופיצות יהיה הבחירה החכמה.

בין אם החלטתם לבחור בתפריט קייטרינג חלבי או בשר, הכי חשוב שתלכו לבדוק את האוכל בטעימות שלפני האירוע שלכם. כיום ישנם לא מעט חברות קייטרינג והתחרות היא גדולה  ולכן חשוב שתבדקו את הדברים כמו שצריך על מנת שתוכלו להיות רגועים בזמן האירוע שלכם שאתם וקהל המוזמנים נהנה.

מאמרים נוספים