איך לבחור צלם לבר מצווה

יש משפחות והשקיעו את מיטב כספם בגן האירועים בחרו מנות גורמה שגם, הביאו מעצבת, התקליטן הכי טוב בשוק. אך כדי שכל זה יתועד וישמר למזכרת יש לבחור צוות צילום בר מצווה טוב ומקצועי עם ותק וידע בצילום אירועי בר מצווה.כדי שהבחירה תהיה טובה, שהצלם יהיה אמין ומקצועי, מבקשים המלצות ומבקשים לראות תמונות שצילם.

אחרי שמחליטים ובוחרים צוות צילום בר מצווה, יש לבקש הצעת מחיר מפורטת, והדגש הוא על מפורטת, עם כל הדברים שאתם אמורים לקבל תמורת הכסף שהוא מבקש,  תאורה מתאימה, עריכה ברמה קולנועית של הסרט והאם אתם יכולים להשתתף בעריכה ולהחליט מה ייכנס ומה לא. חייבים לוודא את קיומו של מיקרופון אלחוטי, על מנת שהסאונד יהיה נקי ולוודא שלא משתמשים במצלמת וידאו עם כבלים, מאחר שלא כל כך נעים שעל רחבת הריקודים יפלו האורחים המפזזים בגלל הכבלים של הצלם. כמו כן קובעים לוח זמנים, מתי יהיו התמונות מוכנות. כדאי לא לשלם מראש את כל התשלום.

ודאו ורשמו בחוזה שהצלם, שאיתו דיברתם ושאת עבודתו ראיתם, יהיה זה שיגיע לצלם לכם את האירוע וילווה אתכם בכל הדרך, יש צלמים אשר לאחר סגירת עסקה מעבירים את הטיפול לעובדים או אנשי קשר אחרים. בדקו מהם שעות ההגעה של הצלם לאירוע ומהי שעת הסיום? תפקידו של צוות צילום בר מצווה הוא להגיע ראשון אל מקום האירוע ולעזוב רק אחרי שאחרון האורחים הולך הביתה.

לא פחות חשוב, לוודא כי צוות צילום בר מצווה או צילום בת מצווה הנבחר יש "ראש פתוח", לכל משפחה יש את השיגעון שלה כיצד להנציח את הערב המיוחד והאפשרויות מגוונות. בתחום של צילום בר מצווה בימינו, משמשים בני משפחה וחתן בר המצווה על תקן כוכבים הוליוודיים.

חשוב לדאוג שבן משפחה יהיה על יד צוות צילום בר מצווה, שיעדכן אותו מי ההורים , איפה נמצאת הסבתא ועל מי להתמקד באופן כללי. כדאי גם לערוך סיבוב תמונות עם האורחים, סיבוב השולחנות המסורתי, על מנת שכולם יצולמו, ותהיה מזכרת מכל הנוכחים האירוע.

בקשו מהצלם והצוות המלווה אותו שיקפידו על לבוש הולם, שלא יעשנו ויתנהגו בצורה מכובדת. אחרי שבחרתם צלם וסיכמתם איתו הכול תנו  לו לעשות את העבודה, אתם רק צריכים להגיע עם המון מצב רוח וחיוכים,

מאמרים נוספים